AXI Purchase to Pay

AXI vernieuwt Financials en Purchase to Pay

Axi heeft recentelijk haar inkoopsoftware AXI Purchase to Pay en AXI Financials vernieuwd. We hebben AXI gevraagd de belangrijkste vernieuwingen voor onze lezers te benoemen. Onderstaand de samenvatting vanuit AXI. De geactualiseerde factsheet van AXI is in het VLS Rapport Inkoopsoftware van E-proQure opgenomen , het rapport is hier gratis op te vragen.

AXI Financiële ERP: slimme processen op uw maat

Beheer de inkoopprocessen en financiële processen van uw organisatie sneller en efficiënter met behulp van (de vernieuwde) AXI’s Financials & Purchase to Pay software, gemaakt op uw maat.

De financiële software van AXI focust op een correcte beheersing van de administratieve processen en effectief financieel management dankzij automatisatie, rapportage, real-time analyses en voorspellende inzichten. Kom dit allemaal te weten in onze webinarreeks op donderdag 19 november

Welke nieuwigheden heeft AXI wij voor u in petto?

Onze modules vloeien naadloos in elkaar over en kunnen bovendien eenvoudig gekoppeld worden met uw operationele systemen en andere financiële of inkoop software. Apart of samen, in de cloud of on premises, via computer, tablet of smartphone, volgens uw behoeftes en wensen. De functionele zaken gaan meer proces gestuurd werken. 

Geïntegreerd verwerken van inkoopfacturen met automatische matching van bestellingen en contracten en geïntegreerde opvolging van betalingstermijnen. De verkoopfacturatie heeft een opvolgingstool met openstaande posten en aanmaningen. Daarbij bieden wij nu ook automatische verwerking van bankuittreksels en uitgaande betalingen aan.

Boekhouding & Financiën

In de financiële module kunnen uw essentiële boekhoudprocessen maximaal geautomatiseerd worden. De financiële medewerker wordt via taken en intuïtieve schermen door de flow heen gestuurd, waarbij manuele acties uitsluitend voorbehouden zijn voor uitzonderingen en controles.

Begroting & Budget

De grote hoeveelheid data uit de boekhouding wordt in analytische rapporten en dashboards helder gevisualiseerd voor de eindgebruiker. Op die manier kunnen controllers en managers zowel budgetteringen en begrotingen uitermate snel en eenvoudig opstellen als overbodige uitgaven en mogelijke besparingen opsporen.

Afschrijvingen van vaste activa

Vaste activa kunnen manueel of automatisch worden aangemaakt. Bovendien is het mogelijk om ook de berekeningen voor de afschrijvingen automatisch te laten lopen en kunnen verschillende afschrijvingsschema’s tegelijkertijd lopen.

Automatische factuurherkenning

Niet alleen inkomende facturen in digitaal pdf formaat kunnen volledig worden ingelezen door de software, maar ook informatie uit gescande documenten wordt volledig vertaald en omgezet in het systeem. De verwerkingsflow wordt hierdoor aanzienlijk korter en arbeidsintensief manueel papierwerk wordt overbodig.

e-facturatie

Dankzij het digitaal ontvangen, beoordelen, verwerken, aanmaken en versturen van facturen wordt een snellere verwerking gegarandeerd en kunnen betaaltermijnen beter worden gerespecteerd. De facturatieflow wordt hierdoor aanzienlijk korter en arbeidsintensief papierwerk wordt overbodig.

Projectbeheer

In de module Projectbeheer, kan de eindgebruiker onder andere consultancy projectwerk of uitzonderlijke, eenmalige gebeurtenissen zoals een verhuis of herinrichting van kantoren van begin tot einde in detail opvolgen.

De module is volledig geïntegreerd in Financials & Budgeting en Purchase To Pay om zo in één volledige overview budget, bestellingen en facturen of contracten, geboekte uren en uitgaande facturen doeltreffend te kunnen inzien, vergelijken en opvolgen. Daarbij is er ook de mogelijkheid om een hoofdproject met subprojecten aan te maken om zo het budget nog beter te kunnen managen.

Control center

In het control center kan de administrator onder andere gebruikers aanmaken, rollen toekennen, notities toevoegen, workflows opzetten, en de lay-out van documenten beheren.

In deze module wordt ook het autorisatie- (administrator, full, read-only) en authenticatieproces volledig ingesteld, met mogelijkheid tot automatisch herkennen en inloggen.

AXI herkent uw behoeftes en groeit mee met uw organisatie

Onze diepgaande kennis van de overheid, de zorg– en retail sector en onze ervaring van de afgelopen jaren binnen trading, services en industry stellen ons in staat om onze software perfect af te stemmen op de te beheren processen en specifieke noden van uw organisatie.

Onze consultants helpen u vanaf het prille begin met een toepasbaarheidsonderzoek. Nadien assisteren ze bij het optimaliseren van uw processen en werking om ook na de implementatie de gewenste nazorg en permanent advies te voorzien voor uw groeiende organisatie na de implementatie van de oplossing. Daarnaast is onze support desk 24 op 24, 7 op 7 beschikbaar om uw organisatie op elk cruciaal moment van dienst te kunnen zijn.

Over AXI

AXI focust op zo veel meer dan technologie. AXI is een onafhankelijke ICT partner in België en Nederland. We bedenken, ontwikkelen en beheren innovatieve softwareoplossingen voor retail, overheid, semi-overheid, zorg en bedrijven uit de sectoren trade, service en industry. 

We investeren in het begrijpen van de business uitdagingen van de klant, wat toelaat om nieuwe inzichten, software en technologieën op de best mogelijke manier in te zetten. We werken agile, samen met de klant. Met onze managed cloud en infrastructuur services ontzorgen we onze klanten maximaal.  

Wenst u een AXI Financials & Purchase to Pay demo?

Vraag dan hier een demo aan

Scroll naar boven