machine learning

H2O.ai biedt machine learning platform via AWS Marketplace

H2O.ai, een open source specialist in artificial intelligence, kondigde afgelopen maand aan zijn automatische machine learning (ML) platform, H2O Driverless AI,  op de nieuwe AWS SageMaker Marketplace voor machine learning aan te bieden. Ontwikkelaars en dataspecialisten kunnen hiermee ML-algoritmen en -modellen vinden, aanschaffen en implementeren in Amazon SageMaker. 

Vorig jaar kwam Amazon Web Services (AWS) met Amazon SageMaker. Een platform waarmee ontwikkelaars op een eenvoudige manier machine learning kunnen toepassen op datasets via standaard gebouwde modellen. De AWS Marketplace waar partners hun producten in kunnen aanbieden, wordt verder uitgebreid. Ook SageMaker wordt onderdeel van de Marketplace met machine learning algoritmes. Dit kan kosteloos maar ook tegen betaling. Hierdoor kunnen bedrijven die veel geïnvesteerd hebben in het ontwikkelen van algoritmes deze kosten terugverdienen door ze ook aan derden aan te bieden. Concreet betekent dit dat het aantal beschikbare modellen groeit van 13 naar 150, waarmee er dus veel meer machine learning mogelijkheden zijn bijgekomen.

H2O Driverless AI

H2O Driverless AI biedt data specialisten en data-analisten nu de mogelijkheid om sneller en efficiënter aan projecten te werken door het gebruik van automatisering en data science technieken. Projecten die normaliter maanden duren kunnen enorm worden versneld door het leveren van automatische feature engineering, modelvalidatie, modelafstemming, modelselectie en -implementatie, ML-interpretatie, tijdreeksen, NLP en automatische pijplijngeneratie voor modelscores. Door H2O Driverless AI op AWS te gebruiken, kunnen klanten vertrouwde ML-modellen trainen, optimaliseren en inzetten om het proces van het verkrijgen van bedrijfsinzichten te versnellen, meldt de AI-specialist.

Klantervaring G5

“Met H2O Driverless AI hebben we onze machine learning modellen op live gegevens kunnen uitvoeren om nauwkeurige en directe inzichten aan klanten te leveren. Door dit te doen, hebben we ons platform kunnen optimaliseren, zodat vastgoedmarketeers een accurate en proactieve, in plaats van reactieve benadering van hun marketingstrategieën kunnen volgen met onze Intelligent Marketing Cloud”, aldus Martin Stein, CPO bij G5. “Door H2O-algoritmen en H2O Driverless AI toe te voegen aan de Amazon SageMaker Marketplace kan alleen de waarde van beide machine learning platforms voor ons team en uiteindelijk voor onze klanten toenemen.”

Scroll naar boven