Softwareleverancier Proactis kondigde afgelopen week hun nieuwe merkidentiteit aan. Alle bedrijfsonderdelen gaan verder onder de naam Proactis. Het bedrijf wil daarmee een hoger ‘level of engagement’ bij klanten realiseren door hun technologische oplossingen en expertise in te zetten zodat klanten ‘rethink and transform’ de manier waarop ze zakendoen in het nieuwe digitale tijdperk.
Proactis brengt de softwareoplossingen en expertise onder in drie merkonderdelen:
- ReThink Spend: een geïntegreerd pakket aan spendmanagementoplossingen dat inkoop en betalen voor allerlei soorten goederen stroomlijnt waarbij tegelijkertijd risico’s worden geëlimineerd.
- ReThink Sales: integratie van digitale marketing, verkoop- en facturatie-oplossingen van het hele B2B verkoopproces
- The Business Network: een wereldwijd e-commerce netwerk dat zorgt voor snellere, makkelijkere en meer kostenefficiënte vormen van interactie en commercie.
Het nieuwe Proactis heeft een klantenbestand in het Verenigd Koninkrijk, Noord-Amerika en Europa met meer dan 1,000 bedrijven en meer dan twee miljoen leveranciers.
Proactis CEO Hamp Wall: “Our brand identity is a visual expression of what we do and mean, for our customers. And this is directly energised by our focus and values. Our mission is to help each of our customers rethink and transform their individual commerce processes in ways that gain and sustain the greatest bottom-line value for them.”
Rethink-event Proactis
Tegelijkertijd met de aankondiging van hun nieuwe merkidentiteit werd ook het jaarlijkse spendmanagement event van Proactis aangekondigd op 13 november 2018 onder de noemer Rethink ’18.