E-proQure event 11 dec 2012

5 redenen om naar het E-proqure event op 11 december 2012 te komen!

Over een week is het zover. Op 11 december 2012 vindt het eerste E-proQure event plaats van 15.30 to 18.30 uur in Seats2Meet station Amersfoort.

E-proQure event 11 dec 2012

1. Leer hoe je in 5-stappen het E-proQure selectietraject doorloopt
Krijg inzicht in de markt voor E-procurement systemen in de Benelux. Ontvang hierbij het 5 stappenplan E-proQure selectietraject met aandachtspunten per fase als leidraad om een effectief selectietraject te doorlopen.

2. Ontdek de nieuwste trends en innovaties E-procurement
De ontwikkelingen  gaan razendsnel, de onderzoekers  hebben voor u de nieuwste trends op een rij gezet en zij en de experts geven aan op welke trends u uw kaarten moet zetten.

3. Laat je inspireren en leer van experts
In het forum delen experts Ruud Olthoff, Pim van Benthem en Menno van Drunen aan de hand van stellingen hun visie op de trends en ontwikkelingen met  jou. Onder leiding van ervaren forumleider Jan Snijder beloofd dit een inspirerende en interactieve discussie te worden.

4. Vergroot je netwerk

Bijna 70 deelnemers hebben zich inmiddels aangemeld voor het event in Seats2Meet station Amersfoort. Bezoekers van het event zijn onder andere afkomstig uit de bancaire sector, uitgeverij, industrie, gemeenten, onderwijs, academische ziekenhuizen & gezondheidszorg. Daarnaast zijn er diverse (zelfstandige) inkoop adviseurs en adviesbureau’s aanwezig, als vertegenwoordigers van bedrijven en overheden. En natuurlijk leveranciers van inkoopsoftware als sponsor. Een groot deel van de deelnemers heeft aangegeven als beslisser of beïnvloeder binnen 3-6 maanden betrokken te zijn bij de keuze van inkoopsoftware.

5. Ontvang het onderzoeksrapport “Inzicht in E-procurement software Benelux 2012”
Elke deelnemer ontvangt na het event het onderzoeksrapport “Inzicht in E-procurement software Benelux 2012” rechtstreeks in hun mailbox! Een marktverkenning,  waarmee je jouw eigen longlist en shortlist voor E-procurement software snel en eenvoudig kunt samenstellen!

Je kunt je nog enkele dagen aanmelden:

Bestel hier je deelname ticket € 147,- ex. btw per persoon;
Bestel hier je deelname ticket € 187,- ex. btw voor twee personen.

Let op! Kom je samen met een partner/collega? Het is belangrijk dat we enkele gegevens van je collega/partner weten. Mocht je dit nog niet aan ons hebben doorgegeven, stuur dan een een mail naar Jessica. Vermeldt hierbij de voor-, achter- en bedrijfsnaam en tevens het e-mailadres van je partner. Ook als je voor iemand anders hebt geboekt ontvangen we graag de gegevens van degene die het event bezoekt.

Heb je nog vragen over het event of het onderzoek ? Mail ons.

We kijken er naar uit om je 11 december a.s. te ontmoeten!

PS. Alle deelnemers worden persoonlijk op de hoogte gehouden over het event, mits het juiste e-mailadres aan ons is doorgegeven. Tevens ontvangt elke deelnemer na het event het onderzoeksrapport rechtstreeks in hun mailbox!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Scroll naar boven